İstanbul,
7°C
parçalı bulutlu
Çin Devlet Piyasa Denetimi Genel İdaresi tarafından bugün yayımlanan verilere göre, 2023 yılında Çin’in reklamcılık gelişim endeksi bir önceki yıla kıyasla yüzde 9,1 oranında artarak 119’u buldu.
Çin Devlet Piyasa Denetimi Genel İdaresi tarafından bugün yayımlanan verilere göre, 2023 yılında Çin’in reklamcılık gelişim endeksi bir önceki yıla kıyasla yüzde 9,1 oranında artarak 119’u buldu.
2023’te Çin’in reklam endüstrisindeki büyüme eğilimi sürüyor. Ülke genelinde ana işletmelerin reklamcılık iş geliri, bir önceki yıla göre yüzde 17,5 oranında yükselerek 1,3 trilyon yuana ulaştı. Pazar büyüklüğüne bakıldığında Çin, dünyanın ikinci en büyük reklam piyasası oldu.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ