TV+ haftalık aktif kullanıcı sayısını Yandex Ads ile artırdı

TV+, taşınabilir Android oynatıcısı TV+ PRO için Yandex Navi uygulamasını kullanarak kullanıcı sayısını yüzde 16 oranında yükseltti.

TV+ haftalık aktif kullanıcı sayısını Yandex Ads ile artırdı
Yayınlama: 25.09.2024
4
A+
A-

Türkiye'deki abone sayısını artırma hedefi doğrultusunda, TV+ PRO ekibi Yandex Navi reklamlarına odaklanarak marka görünürlüğünü güçlendirdi. TV+ PRO’nun haftalık aktif kullanıcı sayısını iki haftada yüzde 16 artmayı başardıklarını vurgulayan  Yandex Ads Türkiye Ajans Ortaklıkları Yöneticisi Hazmi Emre Aytekin, “Banner ve dijital billboard’larla markanın mesajını etkili bir şekilde ileterek ürünün görünürlüğünü önemli ölçüde artırdık” dedi.

İzleyicilerin sevdiği kanalları, filmleri ve dizileri yalnızca internet bağlantısıyla diledikleri her yere taşıyabilmelerini sağlayan TV+ PRO, ürünün taşınabilirliğini öne çıkarmak amacıyla Yandex Navi kampanyasını hayata geçirdi. Emre Aytekin, “Türkiye'de tatil sezonu olması sebebiyle yoğun araç trafiği ve Yandex Navi kullanımında artış  bekliyorduk. Hedef kitlemizin sıkça  kullandığı bu teknoloji platformu,  benzersiz bir görünürlük sunuyor. TV+ PRO ürününün özelliklerini sergilemek için Yandex Navi, en uygun reklam kanallarından  biri. TV+'ın mevcut reklam materyallerini Yandex'e uyarlayarak kampanyamıza başladık. Ayrıca, aynı kampanya kapsamında  farklı reklam alanlarından da faydalandık” ifadelerini kullandı.

Coğrafi Hizmetler’de Banner’ların iki farklı senaryoda  görülebildiğine değinen Navi Hesap Yöneticisi Elvira Çetinkaya, “Sürücü, banner’ı aracın hızı sıfır olduğunda, yani kırmızı ışık veya yoğun trafikte durduğunda ve rota oluşturulurken görebiliyor. Banner'a tıklandığında, reklamın ayrıntıları görüntüleniyor. Bu format, marka metriklerini iyileştirerek hedef kitle kapsamını maksimize ediyor. Coğrafi Hizmetler’de billboard, sürüş sırasında harita üzerinde görünerek, kullanıcı tıkladığında reklamın detaylarını  gösteriyor. Bu format, marka bilinirliğini artırmak adına önemli katkılar sağladı. Bu araçlar, görünürlüğü artırırken mesajlarımızın kullanıcıya ulaşmasında büyük rol oynadı” diye konuştu.

Turkcell Ana Medya Planlama ve Performans Pazarlaması Yöneticisi Berkay İçöz ise “Hedef kitlemiz, seyahat etmeyi ve konforlu yaşamayı seven kişilerden oluşuyor. Reklamlara başladığımız dönem ile önceki dönemleri kıyasladığımızda kullanım oranındaki artışın önceki haftalara göre yüzde 16 daha yüksek olduğunu belirledik. Bu sebeple bu reklam modelini kullanmayı sürdürmeyi planlıyoruz” dedi. 13Brave Ajansı Performans Pazarlama Takım Lideri Ali Çağrı Kocabalkan da Yandex ile uzun süredir devam eden işbirliklerini, TV+ ile elde ettikleri başarıyla daha da güçlendirdiklerini belirtti.

 


SANAYİ HABER AJANSI

SAVUNMA GAZETESİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.