Türkiye’de meyve suyu ve içecek sektörünün köklü ve öncü markası Aroma, 6 -9 Eylül tarihlerinde TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen Uluslararası Gıda Ürünleri Teknolojileri Fuarı 31. WorldFood İstanbul’a katıldı. Yoğun katılımın gerçekleştiği fuarda Aroma’nın fonksiyonel ürün ailesi Sa-de büyük ilgi gördü.
Türkiye’de meyve suyu ve içecek sektörünün köklü ve öncü markası Aroma, 6 -9 Eylül tarihlerinde TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen Uluslararası Gıda Ürünleri Teknolojileri Fuarı 31. WorldFood İstanbul’a katıldı. Yoğun katılımın gerçekleştiği fuarda Aroma’nın fonksiyonel ürün ailesi Sa-de büyük ilgi gördü.
Yenilikçi bakış açısı ve inovatif ürünleriyle Aroma, Türk gıda sektörünün uluslararası buluşma noktası olan WorldFood İstanbul’da yerini aldı. Bu yıl TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde 31.’si gerçekleştirilen ve birçok yeni ürünün ve en son teknolojilerin sergilendiği 6 -9 Eylül’deki fuarda farklı kategorilerde pazara kazandırdığı ürünlerini tanıtan Aroma, sektör temsilcileri ve ziyaretçilerle de bir araya geldi.
Her dönem yaşam ve beslenme trendlerini yakından takip eden ve yenilikleriyle tanınan Aroma’nın fuarda tanıtımını gerçekleştirdiği içecek ailesi Sa-de’ye katılımcılar yoğun ilgi gösterdi. Fonksiyonel ürünlerden oluşan Sa-de ailesi, 8,15 pH değerine sahip alkali özellikli doğal kaynak suyunun vitaminlerle zenginleştirip doğal meyve aromaları ile içiminin daha hoş ve lezzetli hale getirilmesiyle hazırlanıyor. Beş farklı çeşitte 330 ml’lik tetrapak kutularda tüketiciye sunulan fonksiyonel sular, fuarın dikkat çeken ürünleri arasında yer aldı. Aroma aynı zamanda ürün çeşitliliği, üst düzey lezzet ve kalitesiyle öne çıkan Aroma ve Tropical markaları altında sunduğu meyveli içecekler kategorisinde de yoğun talep gördü.
WorldFood’un, dünya çapından pek çok firmanın bir araya geldiği ve karşılıklı olarak yeni pazarların önünü açacak bağlantıların kurulduğu heyecan verici ve ideal bir ortam sunduğunu belirten Aroma Satış, Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yrd. Ekrem Dolun, sözlerine şöyle devam etti: “WorldFood, yeni pazarlar ve bağlantılar yaratmamız için her yıl düzenli olarak katıldığımız bir fuar. Sağladığı potansiyel ile global çapta büyük fuarlar arasında yer alıyor ve yabancı yatırımcıların ilgisini çekiyor. Önemle üzerinde durduğumuz ihracat potansiyelimizi geliştirme çalışmalarımız için bize fırsat yarattığına inanıyoruz. Katıldığımız tüm fuarlarda olduğu gibi gıda sektöründeki yeni açılımları takip etme, müşteri taleplerini yakından inceleme fırsatını burada da yakalıyoruz. Geniş bir ürün ailesiyle yerimizi aldığımız fuarda fonksiyonel içeceklerimiz Sa-de ile Aroma ve Tropical meyveli içeceklerimizin büyük bir ilgi gördüğünü söyleyebilirim. Standımızı yoğun olarak Balkanlar, Avrupa ve Kuzey Afrika’dan yatırımcılar ziyaret etti, Irak, Suriye ve Filistin’den de katılımcılar olduğunu gözlemledik. Balkan ülkeleri ile sıcak görüşmelerimiz oldu, ihracat coğrafyamızı bu yöne doğru genişleterek yeni lezzetlerimizi bu bölgede de tüketicilerle buluşturmayı hedefliyoruz.”
WorldFood İstanbul bir B2B (İşletmeler arası) etkinliği olarak 1 milyar dolarlık bir pazarda şirketlerin satışlarını artırması ve yeni müşteriler elde etmesi için ideal bir platform olarak dünya çapında öne çıkıyor.
SANAYİ HABER AJANSI
SANAYİ HABER AJANSI