Çin’de Bahar Bayramı tatili sırasında yapılan seyahat sayısı geçen yıla kıyasla yüzde 34,3 artarak 470 milyona ulaştı.
Çin’de Bahar Bayramı tatili sırasında yapılan seyahat sayısı geçen yıla kıyasla yüzde 34,3 artarak 470 milyona ulaştı.
10-17 Şubat günlerini kapsayan bayram tatilinde Çin genelinde yapılan toplam seyahat sayısı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 34,3 artarak 474 milyonu buldu.
Seyahat sayısı, aynı zamanda 2019 yılına göre yüzde 19 yükseldi. Bu dönemde, Çin gümrüklerinden yapılan giriş ve çıkış sayısı 6,83 milyona ulaştı.
Bayram sırasında düzenlenen kültürel etkinliklere 669 milyon kişi katıldı.
8 günlük süreçte tüketimde de canlılık görüldü.
Çin vatandaşlarının ülke içinde yaptıkları harcamalar geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 47,3 artarak 632 milyar 687 milyon yuanı buldu. Bu sayının, 2019 yılına göre yüzde 7,7 arttığı aktarıldı.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ