Ünlü İsviçre saat markası Bernhard H. Mayer yeni koleksiyonlarını ünlü simaların ve influencerların katıldığı muhteşem bir lansmanla tanıttı. Six Senses Kocataş’ta gerçekleşen etkinlikte, eşsiz saat tasarımları katılımcılarla buluştu.
Ünlü İsviçre saat markası Bernhard H. Mayer yeni koleksiyonlarını ünlü simaların ve influencerların katıldığı muhteşem bir lansmanla tanıttı. Six Senses Kocataş’ta gerçekleşen etkinlikte, eşsiz saat tasarımları katılımcılarla buluştu.
İsviçre’nin köklü saat markası Bernhard H. Mayer, 153 yıllık tarihini modernlikle birleştiren yeni saatleri Wave Rider ve Alto Ceramic Koleksiyonu’nu, göz alıcı bir lansmanla tanıttı. Rüya Büyüktetik ev sahipliğinde Six Senses Kocataş’ta düzenlenen lansman, cemiyet hayatının tanınmış simalarını ve popüler influencerları bir araya getirdi. Zarif atmosferiyle katılımcılara unutulmaz bir deneyim sunan etkinliğe; Mert Vidinli, Mina Ceran, Gizem Hatipoğlu, Ayşe Burcu Kaya, Melis Özer, Ceylan Çapa, Nilay Yalçınkaya, Sude Ademoğulları, Aysun Yıldız Güngör, Zeynep Soylu, Polina Mars Shapran ve Erol Dinçoflaz katıldı.
Markanın beşinci nesil temsilcisi JR Mayer, davetlilere koleksiyonların detaylarını ve ardındaki hikayeleri aktarırken, konuklar da eşsiz saat tasarımlarını yakından keşfetme fırsatı buldular.
Modern estetik ve yenilikçi işçiliği bir araya getiren Wave Rider ve Alto Ceramic Koleksiyonu, Bernhard H. Mayer’in saatçilikteki uzmanlığını bir kez daha gözler önüne serdi.
153 yıllık mirasımız yeni nesile evriliyor
Bernhard H. Mayer markasının 153 yıllık geçmişini anlatan Bernhard H. Mayer Beşinci Nesil Temsilcisi JR Mayer “1871 yılında, yetenekli ciseleur ve girişimci Bernhard H. Mayer, kendi atölyesini kurarak bir aile şirketi inşa etti. O günden bu yana, sektörde kalitenin ve ustalığın simgesi haline geldik. Bugün, Bernhard H. Mayer, yüksek kaliteli İsviçre yapımı saatleri ve zarif mücevherleriyle dünya çapında tanınan lider bir marka olmanın gururunu yaşıyor. Ben, markamızın beşinci nesil temsilcisi olarak, aile mirasını sürdürmeye ve geliştirmeye devam ediyorum. Bu sorumluluk benim için onur ve gurur verici. Bugün, aile değerleri ve el işçiliğine dayanan 153 yıllık mirasımız, Yeni Nesil’e evriliyor. ‘Bugünün ve Yarının Markası’ olarak konumlanan Bernhard H. Mayer, sürdürülebilirlik ve zamansız lükse vurgu yapıyor” dedi.
Zamanı sadece ölçmekle kalmıyoruz, ona değer katıyoruz
Zamanın hayattaki en önemli kavramlardan biri olduğuna değinen QNET Pazarlama ve İletişim Müdürü Irmak Sütçü “Bugün QNET bünyesinde bulunan Bernhard H. Mayer markasının yeni saatlerini tanıtmak için bir aradayız. Hepimizin bildiği gibi zaman, herkesin hayatında en değerli kavramlardan biri. Her anı dolu dolu yaşamak, her saniyeyi kıymetli kılmak, zamanı iyi değerlendirmek büyük bir önem taşıyor. Zamanı sadece ölçmekle kalmıyor, aynı zamanda bu şekilde ona değer katıyoruz. Bernhard H. Mayer saatlerinin her biri; ustalıkla işlenmiş detayları, kaliteli malzemeleri zamansız tasarımıyla sadece bir aksesuar değil; aynı zamanda bir yaşam tarzının sembolü olarak karşımıza çıkıyor. Bizler zamanın değerini artırmanın yanı sıra; sürdürülebilirliğini de göz önünde bulunduruyoruz. Bu yeni saat ve koleksiyonun, hayatınızdaki her önemli anı daha da özel kılmasını diliyorum. Zamanın ne kadar değerli olduğunu unutmadan, bu değerli anları paylaşmak ve kutlamak için bir araya geldiğimiz için mutluyum” dedi.
QNET Hakkında:
QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.
2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.
QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye Doğrudan Satış Derneği’nin ‘silver’ üyesidir.
Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in www.qnetturkiye.com.tr adresindeki web sitesini ziyaret edin.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ