İstanbul,
7°C
açık
İstanbul, 1 Nisan (Hibya) – Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği (TURKBESD) Şubat ayı verilerine göre yıllık bazda yurt içi satışlar yüzde 38,6 ve üretim yüzde 2,0 yükselirken, ihracat yüzde 1,0 düştü.
İç satışların yıllık oranında en yüksek artış yüzde 131,6 ile derin dondurucu oldu.
İhracatta yıllık bazda en fazla yükselen ürün grubu yüzde 43,8 ile kurutucu olurken, en çok azalan ürün grubu yüzde 16,7 ile buzdolabı oldu. Üretimde ise, en yüksek artış yıllık bazda yüzde 61,7 ile kurutucu olurken; en çok azalış gösteren ürün grubu ise yüzde 12,4 ile fırın oldu.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ