Çin’in önde gelen otomotiv üreticilerinden Chery, başarılı uygulama ve çalışmalarının karşılığını almaya devam ediyor.
Çinli otomobil üreticileri arasında küresel genişlemenin bayraktarlığını yapan Chery, Şangay’da düzenlenen ve uluslararası 1000’den fazla marka kurucusu, finans yöneticisi ve üst düzey medya temsilcisinin katıldığı 2024 Kantar BrandZ Çin Gala Etkinliği’nde “Çin'in Öncü Küresel Markası” olarak ödüllendirildi.
Kantar BrandZ, Chery’nin küresel sürdürülebilir büyüme ve inovasyon performansını değerlendirdi. Bu kapsamda küreselleşme stratejisi ve yüksek kaliteli ürünlerine tam onay verdiği markaya “Çin'in Öncü Küresel Markası” ödülünü layık gördü. Chery’nin küresel pazarı önemsemesi, satışlarda çift haneli büyümeye ulaşmasını ve 80’den fazla ülke ve bölgeye ürün ihraç etmesini sağladı.
Çin’in 21 yıl üst üste en büyük binek otomobil ihracatçısı olan Chery’nin yurtdışı ihracatı, toplam satışlarının yaklaşık yüzde 50’sini oluşturuyor. Küresel bağlamda Chery, “Üç Gelişim” stratejisi takip ediyor. Bu strateji, gerek yeni elektrikli gerek geleneksel içten yanmalı motorlu araçlar dahil, çeşitli pazarlardaki ihtiyaçlara cevap veren modeller sunmak üzere düzenlemeler, ürün uyarlanabilirliği ve rekabet gücünde kapsamlı bir kişiselleştirmeyi amaçlıyor.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ