Çin Lojistik ve Satın Alma Federasyonu’ndan yapılan açıklamada, dünyanın en büyük imalat sektörüne ve tüketici piyasasına sahip olan Çin’in dijital tedarik zinciri pazarının büyüklüğünün 2018-2022 yılları arasında yüzde 26,94’lük birleşik yıllık büyüme oranıyla 8 trilyon 250 milyar yuandan 27 trilyon 200 milyar yuana yükseldiği kaydedildi.
Çin Lojistik ve Satın Alma Federasyonu’ndan yapılan açıklamada, dünyanın en büyük imalat sektörüne ve tüketici piyasasına sahip olan Çin’in dijital tedarik zinciri pazarının büyüklüğünün 2018-2022 yılları arasında yüzde 26,94’lük birleşik yıllık büyüme oranıyla 8 trilyon 250 milyar yuandan 27 trilyon 200 milyar yuana yükseldiği kaydedildi.
Açıklamada, Çin’in dijital tedarik zinciri pazarının büyüklüğünün bu yıl 32 trilyon yuanı aşmasının beklendiğine de işaret edildi.
Çin Lojistik ve Satın Alma Federasyonu Başkan Yardımcısı ve Genel Sekreteri Cui Zhongfu konuyla ilgili olarak şu bilgileri aktardı:
“Dijital tedarik zinciri platformlarının hızlı gelişimi, bulut bilişim, büyük veri ve yapay zeka gibi teknolojilerin yaygın uygulamasından faydalanmaktadır. Tedarik zincirindeki satın alma, üretim, depolama, lojistik ve satış gibi halkaların dijitalleştirilmesiyle, insan faktörlerinin müdahalesi en aza indirildi ve böylece veri aktarımının özgünlüğü ve güvenilirliği de güvence altına alındı.”
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ