Yılın ilk iki ayında, sektör verilerine göre, Çin’in tüketici ürünleri ve rekabetçi endüstriler için lojistik talebi hızla toparlandı.
CCTV'nin haberine göre, ilk iki ayda, kuruluşlar ve bireyler tarafından oluşturulan toplam mal lojistiği miktarı bir önceki yıla göre yüzde 14 arttı.
Anında teslimat, canlı e-ticaret ve diğer yeni iş modellerinin popülerlik kazanmasıyla, buz ve kar sporları ekipmanları, taze özel ürünler ve açık hava etkinlikleri gibi yeni tüketim senaryoları, çevrimiçi e-ticaret lojistik talebinin toparlanmasını tetikliyor.
Aynı dönemde, fiziksel ürünlerin çevrimiçi perakende satışlarının büyüme oranı, bir önceki yıla göre 6 puan artarak yüzde 14,4'e yükseldi. Toplamda 23 milyar adet express teslimat paketi işlendi, yıllık yüzde 28,5 artış gösterdi.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ