2024 Paris Olimpiyat Oyunları için en fazla yayın projesini kazanan Çin Medya Grubu’nun (CMG) oyunlarla ilgili pazarlama geliri önceki Olimpiyatlara kıyasla artarak rekor kırdı.
2024 Paris Olimpiyat Oyunları için en fazla yayın projesini kazanan Çin Medya Grubu’nun (CMG) oyunlarla ilgili pazarlama geliri önceki Olimpiyatlara kıyasla artarak rekor kırdı.
Paris Olimpiyatları'nın tüm medya yayın haklarına sahip kuruluş olan CMG, Migu, Tiktok, Kwai ve Tencent olmak üzere dört platformla telif hakları konusunda işbirliği yaparken, kullanılacak platform sayısı ve imzalanan anlaşma tutarı önceki tüm Olimpiyatların toplamını geride bıraktı.
Paris Olimpiyatları için yaklaşık 50 yerli ve yabancı şirket CMG ile reklam anlaşması imzaladı.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ