CMG’nin Paris Olimpiyatları ile ilgili pazarlama geliri rekor kırdı

2024 Paris Olimpiyat Oyunları için en fazla yayın projesini kazanan Çin Medya Grubu’nun (CMG) oyunlarla ilgili pazarlama geliri önceki Olimpiyatlara kıyasla artarak rekor kırdı.

CMG’nin Paris Olimpiyatları ile ilgili pazarlama geliri rekor kırdı
Yayınlama: 21.07.2024
5
A+
A-

2024 Paris Olimpiyat Oyunları için en fazla yayın projesini kazanan Çin Medya Grubu’nun (CMG) oyunlarla ilgili pazarlama geliri önceki Olimpiyatlara kıyasla artarak rekor kırdı.

Paris Olimpiyatları'nın tüm medya yayın haklarına sahip kuruluş olan CMG, Migu, Tiktok, Kwai ve Tencent olmak üzere dört platformla telif hakları konusunda işbirliği yaparken, kullanılacak platform sayısı ve imzalanan anlaşma tutarı önceki tüm Olimpiyatların toplamını geride bıraktı.

Paris Olimpiyatları için yaklaşık 50 yerli ve yabancı şirket CMG ile reklam anlaşması imzaladı.


SANAYİ HABER AJANSI

SAVUNMA GAZETESİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.