Uzakrota Global’in 22. Zirvesi, 15 Kasım’da WOW Convention Center İstanbul’da gerçekleşecek. Zirve, 110 ülkeden 15 binden fazla turizm profesyoneli ile dünyanın en büyük turizm teknoloji şirketlerini bir araya getirecek. Etkinlikte, 5 tematik sahnede, 60 oturum ve 200 etkileyici konuşmacı ile turizm ve seyahat endüstrisinin geleceğine yön verilecek.
Destekçiler ve Katılımcılar
Türk Hava Yolları, Malezya Turizm, Amadeus, Paximum, Tourmania ve Tour to America’nın desteğiyle gerçekleşecek olan Uzakrota Global 2024, İstanbul’da 8. kez düzenleniyor. Zirve, İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa ve Orta Doğu’dan 15 bini aşkın turizm profesyonelini ağırlayacak. Global pazarın en büyük seyahat şirketleri tarafından “dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri” seçilen Uzakrota Seyahat Zirvesi, en önemli seyahat acentelerini, turizm teknoloji şirketlerini, havayolları, denizcilik ve otelcilik markalarını bir araya getirecek.
Büyük Bir Tanıtım ve Network Fırsatı
Turizmin çeşitli alt sektörlerinden yaklaşık 250 farklı büyüklükteki şirket, kendilerini tanıtmak ve potansiyel iş ortaklarını tanımak için stantlarında yer alacak. Katılımcılar, yeni iş bağlantıları kurma fırsatı bulacak.
Sırada Ne Var: Uzak Rotalar ve Ötesi
Kurulacak 5 tematik sahnede, global turizm ve seyahat endüstrisinin etkileyici ve lider isimleri tarafından yeni açılımlar ele alınacak. Oturumlarda “Sırada Ne Var: Küresel Etkinlikler ve Deneyimler”, “Havayolları Tatil Programlarının Yeni Operatörleri mi?”, “ChatGPT ile Yapay Zeka Destekli Seyahat”, “Sektördeki İstihdam Sorunu İşletmecileri Yapay Zeka’ya mı Yönlendiriyor?”, ve “Dijital Çağda İtibarı Yönetmek: Online Yorumların Turizm İşletmeleri Üzerindeki Etkisi” gibi başlıklar işlenecek. Uzakrota Global 2024’te, seyahat endüstrisi kodlarının yeniden yazılacağını belirten Uzakrota Kurucusu Gökhan Erdoğan, “Dünya turizm ve seyahat sektörünün kalbi yine İstanbul’da atacak. Uzakrota Global 2024’te dünyanın en önemli turizm şirketlerini ve bölge pazarlarının en güçlü operatörlerini ağırlayacağız. Türkiye pazarına henüz girmeyen, ilk kez Uzakrota ile ülkemizde kendini anlatacak olan global büyük markalar var. Dijital turizm hızla büyürken, yapay zeka yine odaklanacağımız konular arasında olacak. Turizm ve seyahat endüstrisinin geleceğini konuşacağız” dedi.
İstanbul’dan Sonraki Rota
Uzakrota, sadece İstanbul ile sınırlı kalmayıp dünyayı gezmeye de devam ediyor. 19 Eylül 2024’te Novotel Kuala Lumpur’da, 4 Ekim 2024’te Radisson Hotel Bakü’de, 17-18 Ekim 2024’te Bree Cape Town’daki Rooftop’ta ve 12 Aralık 2024’te Narcissus Hotel Riyad’da B2B turizm zirveleri düzenleyecek.
Uzakrota Global 2024, dünya seyahat endüstrisinin buluşma noktası olmaya devam ederken, katılımcılara yeni fırsatlar ve iş birlikleri sunacak.
Kaynak: SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ