Anne-bebek ürünleri sektörünün öncü markası, 2023 yılında da büyümesini sürdürerek, 23 yılda 65 ilde 235 mağaza sayısına ulaştı. Hesaplı fiyatlarla bebeveynlerin ihtiyaçlarını karşılayan ebebek’in fiziksel mağazalarında geçen yıl 47 milyon 440 bin 630 kişi alışveriş yaptı. Bebeveynlere farklı alışveriş deneyimleri sunan marka, 2023 yılında sadece online kanalında 128 milyon 859 bin 724 kişiye ulaşırken, hem mağaza hem de e-ticaret kanalından toplam 81 milyon 642 bin 901 ürünü bebeveynler ile buluşturdu.
E-ticaret sitesi ve mobil uygulaması üzerinden Türkiye’nin 81 iline 7/24, fiziksel mağazalarıyla da 65 ilde hizmet sunan marka, 2023 yılında da anne ve bebeklerin ihtiyaçlarını karşılayarak geniş bir kitleye ulaştı. Doğum öncesinden başlayıp 4 yaşa kadar uzanan süreçte anne ve bebeklerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan e-bebek fiziksel mağazalarından 2023 yılında 47 milyon 440 bin 630 kişi alışveriş yaptı. 2022 yılının 12 aylık döneminde 38 milyon 528 bin 662 kişinin ziyaret ettiği marka, 2023’te bu rakamı yaklaşık 9 milyon kişi artırarak başarılı ve kaliteli hizmetini tekrar ortaya koydu.
2023 yılında 81 milyon 642 bin 901 ürünü bebeveynlerle buluşturdu
Bebeveynlerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan hizmet anlayışı ve ürün çeşitliliği ile 23 yıldır anne ve bebeklerin yanında olan marka, 2023 Aralık ayında 228 tanesi geleneksel, 7 tanesi mini olmak üzere 65 ilde 235 mağazaya ulaştı. ebebek fiziksel mağazalarıyla 2023 yılında 47 milyon 440 bin 630 kişiye ulaşırken, online tarafta ise bu sayı 128 milyon 859 bin 724 kişi oldu. Marka, 2023 yılında hem mağaza hem de e-ticaret kanalından toplamda 81 milyon 642 bin 901 ürünü de kullanıcılarına ulaştırdı. 2022 yılında 69 milyon 353 bin 786 ürünü kullanıcıları ile buluşturan şirket, 2023 yılında güler yüzlü kadrosu, kaliteli ürünleri ve yüksek hizmet standartlarıyla bu rakamı 12 milyon 289 bin 115 adet kadar artırmayı başardı.
Anne-bebek, Bebeveyn, ebebek
SAVUNMA GAZETESİ