Erdem Şentunalı’nın yeni girişimi NomadVibe, 1 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldı

Girişimcilik, startup ve teknoloji odağında yayın yapan yeni nesil medya şirketlerinden Swipeline’ın eski kurucu ortağı Erdem Şentunalı’nın yeni girişimi NomadVibe, 1 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldı.

Erdem Şentunalı’nın yeni girişimi NomadVibe, 1 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldı
Yayınlama: 24.11.2023
6
A+
A-

Girişimcilik, startup ve teknoloji alanlarında yayın yapan ve Türkiye’nin en hızlı büyüyen yeni nesil medya şirketlerinden biri olan Swipeline’ın eski kurucu ortağı Erdem Şentunalı’nın dijital göçebelik odaklı yeni nesil medya şirketi NomadVibe, 1 milyon dolar değerleme üzerinden yatırım aldı. Swipeline kurucu ortaklığından hisselerini exit ederek ayrılan Erdem Şentunalı, tüm odağını yeni girişimi NomadVibe’a ayırıyor.

Yeni nesil medya ekosistemi, farklı dikeylere odaklanan yeni şirketlerle büyüyor. Hem gezmeyi hem de çalışmayı içeren bir yaşam tarzını tanımlayan dijital göçebeliği (digital nomad) odağına alan ve tüm dünyadaki dijital göçebeler için ilham verici içerikler üreten NomadVibe da bu şirketlerden biri olarak öne çıkıyor.

NomadVibe’ın 1 milyon dolar değerlemeyle tamamladığı ilk finansman turunun yatırımcı ekibinde; Türkiye girişim ekosisteminin yakından tanıdığı Derya Özyuvalı, Emre Aşlakçı, Eternity Investments aracılığıyla Erhan Tezakar, Hakan Erşahin ve Kamil Güçlü yer alıyor. Danışma kurulunda ise Ali Karabey, Erman Taylan, İpek Çeliksöz, Kayhan Dural ve Volkan Kırtok gibi önemli isimler yer alıyor. 

NomadVibe’ın medya ayağını dijital göçebeler için farklı mecralarda bilgilendirici, eğlenceli, faydalı, ilham veren ve nitelikli içerikler üreten bir yeni nesil medya şirketi ve ötesi olarak tanımlayan Erdem Şentunalı, ekibinde çok yetenekli dijital göçebelerden oluşan global bir girişim olarak Türkiye girişim ekosisteminin önemli isimlerinin de desteğini aldıklarını vurguladı. NomadVibe, yeni yatırım turuyla topluluğunu büyütürken; Instagram, TikTok, YouTube gibi farklı mecralar ve internet sitesi için multimedya içerik üretimine ve çeşitliliğine hız verecek. Şirketin uzun dönem planları arasında ise medya gücünü merkeze konumlandırarak, etkisini dijital göçebelere dokunan sektörlerle genişletmek yer alıyor.

Dijital göçebelik, pandemiden sonra uzaktan çalışma kültürünün yaygınlaşmasıyla yükselişe geçen bir kavram oldu. Bugün dünya çapında 35 milyonu aşkın kişi kendisini dijital göçebe olarak tanımlıyor. 

Dijital göçebelere diledikleri ülkede yaşamaları ve çalışmaları için ipuçları ve ilham içeriklerine odaklandıklarını dile getiren Erdem Şentunalı, “Dünyayı gezme hayalimi, bir iş fikriyle birleştirerek ticari olarak da faydaya dönüştüreceğim. Bu sayede benimle benzer hayali olanlara ilham vererek destek olacağım, bu da beni oldukça heyecanlandırıyor.” 

Kasım ayının sonunda Ukrayna'dan başlayan bir yolculuğa çıkmayı planlayan Erdem Şentunalı Abu Dhabi, Dubai, Bali, Singapur, Malezya, Vietnam, Tayland, Güney Kore, Japonya, Avrupa ve daha sonra da Latin Amerika ülkelerini ziyaret ederek, bu ülkelerde karşılaştığı dijital göçebelerin deneyimlediklerini özgün içeriklere dönüştürecek.

Girişimin internet sitesine nomadvibe.co adresinden erişilebiliyor.


SANAYİ HABER AJANSI

SAVUNMA GAZETESİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.