İşitme engelli müşterilere yönelik görüntülü görüşme hizmeti başlatıldı

AgeSA, sektörde bir ilk olan işitme engellilere yönelik görüntülü görüşme hizmetiyle engelsiz ve erişilebilir bir dijital deneyim sunmayı amaçlıyor.

İşitme engelli müşterilere yönelik görüntülü görüşme hizmeti başlatıldı
Yayınlama: 24.10.2023
1
A+
A-

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, müşterilerine engelsiz ve erişilebilir bir dijital deneyim sunmak amacıyla hayata geçirdiği yeniliklerine bir yenisini daha ekledi.  AgeSA Mobil üzerinden görme engelli müşterilerine sağladığı hizmet sonrası yine bir ilke imza atarak işitme engelli müşterilerine yönelik görüntülü görüşme hizmetini de başlattı.

AgeSA Mobil üzerinden sunulan görüntülü görüşme özelliği sayesinde işitme engelli müşteriler; tüm sigortacılık işlemlerini gerçekleştirip öneri, talep ve şikayetlerini işaret dili yoluyla kolayca aktarabiliyor. Sektörde bir ilk olan işitme engelli müşterilerine yönelik görüntülü görüşme hizmetiyle AgeSA, müşteri odaklılık ve kapsayıcılık anlamında bu önemli atılımıyla sunduğu ürün, hizmet ve bilgileri tüm müşterileri için erişilebilir hale getirmeyi hedefliyor.


SANAYİ HABER AJANSI

SAVUNMA GAZETESİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.