Çinli Off-Road SUV markası JAECOO, Türkiye marka lansmanının ardından ilk parti araçlarını Çin’in Dalian Limanı’nda düzenlenen törenle yola çıkardı.
JAECOO, kısa bir süre önce gerçekleştirdiği marka lansmanıyla Türkiye pazarına giriş yaptı. “Klasikten Gelen Klasiğin Ötesine” temasıyla gerçekleştirilen Türkiye marka lansmanının ardından JAECOO’nun ilk parti araçları yola çıktı.
JAECOO bu kapsamda, ilk parti JAECOO 7 siparişini Türkiye’ye sevk etmek üzere Çin’in Dalian Limanı’nda bir tören düzenledi. Türkiye’ye doğru yola çıkan ilk parti, aynı zamanda JAECOO için bugüne kadar Avrupa pazarına yapılan en yüksek hacimli JAECOO 7 siparişini temsil ediyor. Eksiksiz yaşam döngüsüne sahip bir araç deneyimi oluşturmak için kolları sıvayan JAECOO, bir yandan JAECOO 7 teslimatına odaklanırken diğer taraftan da Türkiye’deki hizmet ağı yapılanmasına hızla devam ediyor.
JAECOO’nun ilk üst düzey off-road SUV modeli JAECOO 7, bağımsız olarak geliştirilen ARDIS-Tüm Zeminlerde Akıllı Sürüş Sistemi ile donatıldı. Kapsamlı ve gelişmiş Off-Road teknoloji özellikleri ile JAECOO 7, kum, kar ve çamur gibi farklı sürüş modlarını sorunsuz yöneterek tüm yol senaryolarında rahatlıkla hareket etme becerileri sergiliyor. Ayrıca JAECOO 7, diğer ileri teknoloji özelliklerinin yanı sıra 14,8 inç’lik dokunmatik bilgi-eğlence ekranı, 540 derecelik gelişmiş görüş sistemi ve yeni W-HUD All-Terrain gösterge ekranıyla, akıllı teknolojiye derinlemesine odaklanıyor. 8155 yüksek performanslı çiple desteklenen JAECOO 7’nin işletim sistemi, yüksek tepkime hızı ve karar verme becerileri sunarak birden fazla modül arasında hızlı ve akıllı bir etkileşim deneyimi sağlıyor. 1.6 litrelik TGDI motor ve 7DCT ıslak çift kavramalı şanzımanla donatılan JAECOO 7, sürücüsüne yüksek çekiş gücü sunarken, sorunsuz bir vites değiştirme deneyimi sağlıyor.
JAECOO şu an dünya genelinde 20’nin üzerinde ülkede faaliyet gösteriyor. “Bulunduğu yerde, bulunduğu yer için” küresel operasyon stratejisi ve “küresel kalite, küresel standartlar” ürün felsefesiyle hareket eden JAECOO, yerelleştirme stratejisini derinleştirmeye, yerel pazarlara yönelik uyarlama yaklaşımını geliştirmeye ve Türk kullanıcılara farklı arazi ve yol koşullarına uyum sağlayan yüksek performanslı arazi ürünleri sunmaya devam edecek. İlk parti JAECOO 7 siparişlerinin başarılı bir şekilde gönderilmesi, sadece JAECOO’nun Türkiye pazarı tarafından kabul görmesini değil, aynı zamanda markanın “2030” küresel stratejisinin istikrarlı bir şekilde ilerlemesine de işaret ediyor.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ