Türkiye’nin en büyük dijital ses platformu Karnaval Medya Grubu, medya sponsorluğunu üstlendiği 46. İstanbul Maratonu’nda TEGV iş birliğinde çocukların nitelikli eğitime erişmesine yönelik farkındalık ışığı yakacak.
Karnaval Medya Grubu, 3 Kasım tarihinde gerçekleşecek 46. İstanbul Maratonu’nun medya sponsoru olarak Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın (TEGV) başlattığı iyilik hareketinin destekçisi olacak. Grubun gönüllü çalışanları TEGV yararına başlatacakları bireysel kampanyalarla pek çok çocuğun hayatında fark yaratacak.
Çocukların nitelikli eğitime ulaşması için farkındalık yaratacak
TEGV iş birliğinde nitelikli eğitime yönelik farkındalık yaratmayı hedeflediklerini kaydeden Karnaval Medya Grubu Pazarlama Direktörü Gizem Yılancıoğlu, “Dünyanın iki kıta arasında koşulan tek maratonu olma unvanına sahip ve 5 yıldır desteklediğimiz İstanbul Maratonu’nda çalışanlarımızla çocukların eğitimi için yerimizi alacağız. İyiliğin bulaşıcı olduğuna olan inancımızla adımlarımızı, çocukları eğitimde fırsat eşitliği ile buluşturmak için atacağız. TEGV yararına gerçekleştireceğimiz kampanyalar aracılığıyla toplayacağımız bağışlarla çocukların yaşamlarına dokunacağız. Tüm DJ’lerimiz kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla desteklerken, ulusal radyolarımız ve Karnaval App’te de herkesi çocuklarımızın eğitimi için hep birlikte koşmaya davet edeceğiz.” dedi.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ