MASKİ, dijital asistan hattını devreye aldı

Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, Alo 185 Çağrı Merkezi’ne destek olması amacıyla, “Whatsapp Dijital Asistan Hattı”nı kurdu.

MASKİ, dijital asistan hattını devreye aldı
Yayınlama: 12.03.2024
2
A+
A-

Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ), vatandaşların arıza, öneri, şikayet ve taleplerini haftanın 7 günü 24 saat bildirme imkanı sağlayacak olan ve Alo 185 Çağrı Merkezi’ne destek olması amacıyla, ‘Whatsapp Dijital Asistan Hattı’nı kurdu.

Konu ile ilgi bilgiler veren MASKİ Genel Müdürü Mehmet Mert, amaçlarının teknolojiyi kullanarak vatandaşın hayatını kolaylaştıracak yeni uygulamaları hayata geçirmek olduğunu söyledi.

MASKİ, dijital asistan hattını devreye aldı

Mert, vatandaşlara kurulan bu yeni iletişim köprüsü ile hızlı ve etkin hizmet sunmayı amaçladıklarını vurgulayarak,  ‘Whatsapp Dijital Asistan Hattı’nın da Alo 185 Çağrı Merkezimiz gibi 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet verecek. Uygulama ile fatura bilgileri sorgulama, arıza bildirimi, su kesintisi, talep ve istekler, abone güncelleme, şikayet kaydı oluşturma, icra işlemleri sorgulaması yapılabilecek. Bu yeni uygulamamız vatandaşlarımıza hayırlı olsun” dedi.


SANAYİ HABER AJANSI

SAVUNMA GAZETESİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.