Doğrudan satış şirketi QNET, 25. yılını gösterişli bir çifte konferansla Penang, Malezya’da kutladı. Etkinlikte, 20’den fazla ülkeden 20 bin katılımcı ağırlandı.
Doğrudan satış şirketi QNET, 25. yılını gösterişli bir çifte konferansla Penang, Malezya'da kutladı. Etkinlikte, 20'den fazla ülkeden 20 bin katılımcı ağırlandı.
Beş gün süren konferanslar, QNET müşterilerinin ve bağımsız temsilcilerinin ürün bilgilerini derinleştirmeleri, uzmanlarla etkileşimde bulunmaları ve dinamik ürün gösterimlerini deneyimlemeleri için değerli bir platform sağladı. Katılımcılar aynı zamanda başarılı girişimcilerden iş kurma eğitim oturumları, sektör bilgisi içeren öğrenme fırsatları ve atölyelerden faydalandı. Etkinlikte şirketin en çok satan ürünü ‘HomePure Nova Pi-Plus’ 9 aşamalı su filtreleme sisteminin geliştirilmiş versiyonu ve Bernhard H Mayer OMNI Saat Koleksiyonu tanıtıldı.
QNET etkinliğin karbon ayak hızını dengelemek için 2 bin 500 ağaç dikecek
Sürdürülebilirliğe olan bağlılığını gösteren QNET, konferanslar sırasında karbon ayak izini azaltmak için çeşitli çevre dostu girişimleri hayata geçirdi. Çevresel sorumlu tedarikçilerle iş birliği yaparak stant yapıları, tek kullanımlık plastikleri ortadan kaldırma, QR kodları gibi dijital alternatiflerle basılı malzemeleri minimuma indirme ve çevre dostu malzemelerden yapılmış yeniden kullanılabilir çantaları tercih ederek sürdürülebilirliğe olan tutkusunu yansıttı. QNET Penang'daki etkinliği dünyanın ilk hibrid güneş enerjili ve yeşil bina sertifikalı kongre merkezi olan Setia SPICE’de gerçekleştirdi.
QNET, etkinliğin karbon ayak izini dengelemek için Malezya'da 2 bin 500 ağaç dikme taahhüdünde de bulundu.
Etkinlik hakkında görüşlerini bildiren QNET'in CEO'su Malou Caluza, “RYTHM – Raise Yourself To Help Mankind” temel felsefemize dayalı olarak geliştirdiğimiz bu güçlü ekosistemle gurur duyuyoruz. Bu önemli kilometre taşını anarken, geleceği umut ve potansiyelle dolu bir yolculuğa taşıyacak şekilde gözlerimizi geleceğe çeviriyoruz. İnovasyon, sürdürülebilirlik ve küresel topluluk oluşturma taahhüdümüzle QNET, wellness ve yaşam tarzının dinamik parçasına uyum sağlamakla kalmayıp, dünya çapındaki bireylere girişimcilik ve kişisel gelişim için eşsiz fırsatlar sunma konusunda da hazır. Hayatları olumlu etkileme ve bütünlük sağlama yolculuğumuzu birlikte sürdüreceğiz” dedi.
QNET Hakkında:
QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.
2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.
QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye Doğrudan Satış Derneği’nin ‘silver’ üyesidir.
Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in www.qnetturkiye.com.tr adresindeki web sitesini ziyaret edin.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ