QNET Dünya Su Günü’ne özel lansman gerçekleştirdi

‘Doğal Su Kaynaklarının Korunması Kritik Öneme Sahip’ Kuraklıkla mücadele edilen şu günlerde, suyun önemine dikkat çekmek için QNET ev sahipliğinde Dünya Su Günü’ne özel bir lansman gerçekleştirildi.

QNET Dünya Su Günü’ne özel lansman gerçekleştirdi
Yayınlama: 08.03.2024
7
A+
A-

‘Doğal Su Kaynaklarının Korunması Kritik Öneme Sahip’

Kuraklıkla mücadele edilen şu günlerde, suyun önemine dikkat çekmek için QNET ev sahipliğinde Dünya Su Günü’ne özel bir lansman gerçekleştirildi.

QNET’in Uzman Diyetisyeni Orçun Kürüm ve QNET yetkililerinin katılımıyla gerçekleştirilen lansmanda suyun sürdürülebilir kullanımı, korunması ve erişilebilirliği üzerine odaklanılarak gelecek nesillere daha iyi bir dünya bırakma sorumluluğu yeniden hatırlatıldı.

22 Mart Dünya Su Günü’ne özel QNET ev sahipliğinde bir lansman gerçekleştirildi. Uzman Diyetisyen Orçun Kürüm’ün de katılımıyla gerçekleşen lansmanda, suyun dünyamız ve sağlığımız üzerindeki önemi vurgulandı.

Suyun değerini anlamak ve su kaynaklarını korumak için toplumsal bir farkındalık oluşturmayı amaçlayan lansmana Kerim Savaşsarı, Gamze Şanlı Ak, Selda Özdemir, Irmak Özütürk, Neslihan Sipahi, Cem Koçak, Bengisu Boz, İrem Tufan, Sıdıka Bal, Tuğba Kut, Hafize Öğün, Özge Uğur, Nurcan İbrahimoğlu, Rıdvan Arslan, Eylem Abacı ve Senem Türkanoğlu katıldı. Katılımcıların, suyun hayatımız üzerindeki etkisini daha derinlemesine fark edilmesini sağlayan etkinlikte, doğal kaynakları korumak için musluk suyunun arıtılarak kullanılmasının önemine değinildi. QNET’in çevre dostu ve musluk suyunu Pi-Suyu'na dönüştüren ürünü HomePure Nova’nın bu alanda gelişmiş teknolojisi lansmanda yoğun ilgi gördü.  Katılımcılar insan vücudundaki sıvıya en yakın su olma özelliği nedeniyle daha sağlıklı kabul edilen Pi- Suyu’nu HomePure Nova ile deneyimleme fırsatı buldu.

QNET Türkiye Pazarlama ve İletişim Müdürü Irmak Sütçü, BM Kalkınma Hedefleri çerçevesinde ‘sürdürülebilirlik’ başlığının QNET için öncelik haline geldiğine vurgu yaparak şunları söyledi:

“150’ye yakın ülkede faaliyet gösteren bir şirketiz. Şirket olarak küreselde ve yerelde doğa dostu adımlar atıyor, alışkanlıklarımızı dönüştürüyoruz. Hayat kaynağımız su, bu adımlarımızda hep ilk sırada yer aldı. Doğal su kaynaklarını korumak, şebeke suyunun değerini anlamak, tüketim noktasında farkındalık yaratmak için çalışıyoruz. 22 Mart Dünya Su Günü’nde bir kez daha doğal su kaynaklarının en büyük hazinemiz olduğunu hatırlatmak, plastik gibi tabiatımızda kalıcı hasar bırakan atıklardan uzaklaşmanın bireysel sorumluluğumuz olduğunun altını çizmek istedik. Şebeke suyunun içme suyu olarak kullanılması hepimizin en temel hakkı, umarız bu bilinçle yaşamımıza daha fazla değer katarız.”  

Saf ve kaliteli su tüketiminin önemine değinen Beslenme Uzmanı Orçun Kürüm, minerallerin hücrelere daha iyi emilmesine yardımcı olan pi suyu hakkında bilgiler verdi.

Bu bağlamda Kürüm, ileri teknoloji HomePure Nova su arıtma sisteminin özelliklerini ve faydalarını öne çıkardı.Doğru su tüketiminin metabolizmayı nasıl etkilediği, kilo yönetimi ve holistik sağlık üzerindeki etkileri gibi konuları ele alarak, sürdürülebilir bir sağlıklı beden için temiz suya erişimin kritik önemini vurguladı.

Lansman, su tüketimi ve beslenme alışkanlıklarımız arasındaki ilişkiyi güçlendirme ve su kaynaklarımızı koruma konusunda toplumda bilinç oluşturma amacını taşıdığı kadar, sürdürülebilir bir çevre için adımlar atma ve bu doğrultuda teknolojinin sağladığı olanaklardan faydalanma imkanını da gösterdi.

Etkinlik, sağlıklı ve sürdürülebilir bir yaşam için, su kaynaklarının korunmasının toplum ve bireylerin sağlığındaki önemini anlatırken bu konuda farkındalık yaratmayı amaçladı. 22 Mart Dünya Su günü vesilesiyle, katılımcılar ile arıtılmış suyun yaşamımızdaki yerine dair değerli bilgiler edinirken sebze-meyve suları hazırladıkları bir atölye de gerçekleştirildi.

QNET Hakkında:

QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbaol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.

2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.

QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye Doğrudan Satış Derneği’nin ‘silver’ üyesidir.

Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in www.qnetturkiye.com.tr adresindeki web sitesini ziyaret edin.


SANAYİ HABER AJANSI

SAVUNMA GAZETESİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.