Takeda Türkiye’nin lenfoma hastalarının yolculuğunu hikayeleştirerek deneyimlettiği “Lenfomart Galeri Projesi” İstanbul Marketing Awards’dan ödüle layık görüldü.
Biyofarma alanında küresel olarak önemli bir yere sahip olan Takeda, Ar-Ge odaklı yaklaşımı ile 242 yıllık köklü geçmişini inovasyon ile birleştirerek hastaların hayatlarında anlamlı fark yaratmak için faaliyetlerini sürdürüyor. Takeda, odak alanlarından biri olan onkoloji konusunda, 25 yılı aşkın süredir Ar-Ge çalışmaları geliştiriyor ve yürütüyor.
Takeda Türkiye de hastalıklar hakkında toplum bilincini artıran ve erken teşhisin önemine dikkat çeken çalışmalara imza atıyor. Takeda Türkiye’nin bu kapsamda geliştirdiği, lenfoma hastalığında erken teşhisin önemini vurgulamak amacıyla kurgusal hasta yolculuğunu hikayeleştirerek deneyimlettiği “Lenfomart Galeri Projesi” İstanbul Marketing Awards’un Dijital ve Teknoloji Ana Kategorisinin Yeni Websitesi alt kategorisinde ödüle layık görüldü.
Lenfomart Projesi: Umudu Sanatla Birleştirmek
Takeda Türkiye; dijital bir sanat galerisi olarak tasarladığı “Lenfomart Projesi” ile erken teşhisin önemine samimi ve dijital bir dil ile dikkat çekerken, hikâyeli bir anlatım sunuyor. Subjektif anlatımı objektif verilerle zenginleştirerek aktaran bu sanal galeri, ünlü fotoğrafçı Tamer Yılmaz, Dilan Bozyel, Kerem Çobanlı ve Barış Kaya gözünden hasta ve hasta yakınlarına ilham oluyor.
Üç boyutlu olarak tasarlanan ve 360 derece gezilebilen sanal galerinin her bir sergi salonunda ünlü fotoğraf sanatçıları kurgusal lenfoma hastalarının hayat yolculuğunu kendi objektiflerinden yansıtıyor, farklı temalar ve fotoğrafçılık teknikleriyle her bir lenfoma hastasının benzersiz hikayesini izleyicilere etkileyici bir deneyim ile sunuyor. İlk olarak, Tamer Yılmaz’ın fotoğrafladığı kurgusal karakterin yer aldığı ve 2024 itibariyle diğer hikayelerin de yayınlanacağı sanal galeri www.lenfomart.com web sitesi üzerinden ziyaret ediliyor.
Lenfomart Projesi ile umudu sanatla birleştirerek erken teşhisin önemine dikkat çektiklerini vurgulayan Takeda Türkiye Genel Müdürü Ömür Mangaloğlu; “Yenilikçi tedavi yöntemleri geliştirirken hastalıkların erken teşhis ve tanısı noktasına da dikkat çekmeyi kendimize görev ediniyoruz. Bu bakış açısıyla hayata geçirdiğimiz Lenfomart Galerisi projesinde sanat dili ile hastalık hakkında bilgilendirme yapmayı amaçladık. Takeda Türkiye Hematoloji & Onkoloji İş Birimi’nin özverili çalışmaları ile gerçekleştirdiğimiz bu projenin, prestijli bir ödül programı olan İstanbul Marketing Awards tarafından ödüle layık görülmesi önümüzdeki projeler için de teşvik edici bir gelişme oldu. Takeda ekibi olarak, hastalarımızın hayatlarında anlamlı farklar yaratmak için çalışmayı sürdürürken erken teşhisin öneminin de altını çizmeye devam edeceğiz,” dedi.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ