Teknosa, Smarties Awards Türkiye’de “Yılın Markası” seçildi

Teknosa, pazarlama dünyasının en yaratıcı, yenilikçi ve başarılı projelerini ödüllendiren Smarties Awards Türkiye organizasyonunda, farklı kategorilerde tam altı ödüle birden layık görüldü. Tüm başarıların taçlandırıldığı gecede Teknosa, ‘Yılın Markası’ ödülünü kazanarak sektörünün lideri oldu.

Teknosa, Smarties Awards Türkiye’de “Yılın Markası” seçildi
Yayınlama: 18.12.2024
3
A+
A-

MMA Türkiye tarafından 12 yıldır düzenlenen ve modern pazarlamada yaratıcılığı ön plana çıkaran Smarties™ Awards Türkiye, şık bir gala gecesiyle Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirildi. Türkiye genelindeki pazarlama çalışmalarının zirve isimlerinin bir araya geldiği bu prestijli törende Teknosa, yenilikçi projeleriyle pek çok ödülü kucakladı.

Teknosa, 2023 yılında başlattığı ve bu yıl ikinci fazını hayata geçirdiği “En Büyük Armağan” projesiyle önemli bir başarıya imza atarak, ‘Web 3.0 Teknolojileri Pazarlama’ ve ‘Yapay Zeka Destekli Yaratıcı Mükemmellik’ kategorilerinde gümüş ödül kazandı. Yapay zekâ teknolojisinin gücünü kullanarak geliştirilen Dijital Elçiler: Burak ve Selin, ‘Reklamcılıkta Yenilikçi Yapay Zekâ Kullanımı’ kategorisinde Teknosa’ya bir diğer gümüş ödülü getirdi.

Oyun tutkunlarını bir araya getiren ve kasım ayında sezon finali yapan Gaming Parkour projesi, ‘Oyun, Oyunlaştırma ve E-Spor’ kategorisinde gümüş ödüle hak kazandı. Bunun yanı sıra, sektöründe ilk kez sanal evren konseptini hayata geçiren Teknosa, Sanal Mağaza konsepti ile ‘Müşteri / Kullanıcı Deneyimi ve Tasarımı’ kategorisinde gümüş ödülün sahibi oldu.

Pazarlama ve müşteri deneyimi alanında teknoloji odaklı yaklaşımlarıyla sektöründe fark yaratan Teknosa, ‘Sektör Ödülü’ kategorisinde Yılın Markası seçilerek büyük ödülle geceden ayrıldı.

Gala gecesine katılan Pazarlama ve Müşteri Deneyimi ekiplerine Teknosa adına ödüller takdim edildi.


SANAYİ HABER AJANSI

SAVUNMA GAZETESİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.