Shell ve Turcas CEO’su Emre Turanlı, Select marketlerinin sayısının bine ulaştığını açıkladı.
Shell’in Türkiye’de 2013 yılında başlayan Shell Select premium market yolculuğu, son yıllarda hem patentli yiyecek içecek markası deli2go’nun ürün çeşitliliğindeki hem de Select hizmet noktası sayısındaki artışla hızlandı.
Şirket, bünyesindeki uzman bir ekibin çalışmalarıyla 120’si deli2go olmak üzere, sayısı toplamda binin üzerindeki çeşitle ürün gamını oluşturdu.
Yaz mevsimi öncesinde buzlu kahveyi ürün gamına ekleyen şirket, envanterine eklediği özel buz makineleriyle oluşturduğu buzlu kahveyi müşterilerine sundu. Bu çalışmalarıyla Shell, Euromonitor 2023 yıl sonu verilerine göre, bir kahve zinciri olmamasına rağmen Türkiye’de en çok kahve satan ilk 5 firmadan biri haline geldi.
Shell ve Turcas CEO’su Emre Turanlı, istasyonlardaki bu değişime ilişkin “Select marketlerimiz ve deli2go ürünlerimizle misafirlerimizin seyahatlerini gerçek anlamda konfor ve lezzet yolculuğuna çevirmeyi amaçladık. Shell marketimizin bulunduğu bin istasyonumuz bu kapsamda sunduğumuz hizmetleri kaliteden ve güler yüzden ödün vermeden sürdürüyor” dedi.
Akaryakıt gelirini Select satışlarıyla ikiye katlayan bayilerinin olduğunu belirten Turanlı, şunları söyledi:
“Bir yıla yakın süredir deli2go ürünlerimizi istasyonlarımız dışında da satışa sunuyoruz. Deli2go Truck ismini verdiğimiz mobil bir aracımız, Select istasyonlarımızdaki ürünlerimizi konser, festival, yarış gibi sosyal etkinliklerin olduğu yerlerde misafirlerimize ulaştırıyor. İnsanların mobil aracımıza gelip daha önce istasyonlarımızdan aldığı ve beğendiği ürünümüzü yine ürün adıyla sorarak sipariş verdiğini görmek bizi gururlandırıyor.”
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ