Türk Telekom, yaygın fiber ağı sayesinde sağladığı 1000 Mbps’e varan yüksek hız ile sabit internetteki müşteri memnuniyeti konusunda başarı elde ettiğini duyurdu. Bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırmaya göre, Türk Telekom, son üç yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı. Şirketin Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, Şirketimiz Türkiye’nin 81 ilinde 7/24 yürüttüğü fiber altyapı çalışmalarında gösterdiği özveriyle sabit internetteki müşteri memnuniyet sonuçlarını dikkat çeken bir noktaya taşıdı. Müşteri deneyimi memnuniyet performansımız son üç yılın en yüksek seviyesine ulaştı. Performans yükselişinde, ‘marka iletişimimiz ve ‘bağlantı kalitesinde sağladığımız artış etkili oldu dedi.
Şirketten yapılan açıklamada; Türk Telekom’un müşterilerinin en iyi şartlarda hizmet almasını sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürdüğü ve sabit internetteki müşteri memnuniyet sonuçlarını dikkat çeken bir noktaya taşıdığı belirtildi. Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırmaya göre şirket, yaygın fiber ağı ile sağladığı 1000 Mbps’e varan yüksek hızlar sayesinde son üç yılın en iyi müşteri deneyimi performansına ulaştı.
ÖZDEN: MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KONUSUNDA OLUMLU GÖSTERGELERE DÖNÜŞÜYOR
Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Fiber alanındaki çalışmalarımız ve yatırımlarımız ile ülkemizin her şehrinde yüksek hız sağlama çalışmalarımızı sürdürürken, farklı alanlarda sunduğumuz ürün ve hizmetlerle Türkiye’nin dijital yolculuğuna sunduğumuz katkılar müşteri memnuniyeti konusunda olumlu göstergelere dönüşüyor. Mobilde dakika ve interneti bol olan faturalı tarifelerin veya evde yüksek hızlı fiber internet seçeneklerinin yanı sıra ayrıcalıklı fırsatlar sunduğumuz Türk Telekom Prime ile müşterilerimizin hayatının her anına dokunuyoruz. Şirket olarak müşteri deneyimine yönelik araştırmalar yapıyoruz. Yaptığımız araştırmaların sonuçlarına göre de müşteri beklentilerine göre faydalar sunuyoruz. Teknolojinin sunduğu imkanlarla en iyi deneyimi sunarken, Tivibu ile dijital TV yayıncılığında ve kullanıcı alışkanlıklarında ezber bozan yenilikleri hayata geçiriyoruz. Amacımız bugüne kadar ürettiğimiz çözüm ve hizmetlerimizi üstlendiğimiz misyon ile daha ileriye taşıyarak, sektörümüz ve müşterilerimiz için kalıcı değer yaratmak” diye konuştu.
“AVRUPA’DA 3’ÜNCÜ SIRADA YER ALDIĞINI ORTAYA KOYDU”
Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etme misyonuyla hareket ettiklerini ve müşterilerine en iyi deneyimi yaşatmayı amaçladıklarını belirten Özden, “FTTH Council tarafından 2023 Nisan ayında yayımlanan ‘FTTH/B Market Panorama in Europe’ raporu, Türkiye’nin 15,7 milyon FTTH/B hane erişimi ile Fransa ve İspanya’nın ardından Avrupa’da 3. sırada yer aldığını ortaya koydu” dedi.
“FİBERDEKİ GAYRETİMİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SON ÜÇ YILIN EN YÜKSEK SEVİYESİNE TAŞIDI”
Sözlerine devam eden Özden, “Türk Telekom Türkiye’nin 81 ilinde 7/24 yürüttüğü fiber altyapı çalışmalarında gösterdiği özveriyle sabit internetteki müşteri memnuniyet sonuçlarını dikkat çeken bir noktaya taşıdı. Bağımsız araştırma şirketi İpsos’un araştırmasına göre, 2023 2’nci çeyrekte müşteri deneyimi memnuniyet performansımız son üç yılın en yüksek seviyesine ulaştı. Performans yükselişinde, ‘marka iletişimimiz ve ‘bağlantı kalitesinde sağladığımız artış etkili oldu. En fazla memnuniyet artışı ise 70,5 performans ile fiber müşterilerimizde görüldü” diye konuştu.
“MEMNUNİYET SKORLARI ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ”
Türk Telekom’un müşteri ilişkilerindeki çözüm odaklı ve destekleyici yaklaşımının ödülle karşılık bulduğunu söyleyen Özden, “Şirketin müşteri memnuniyeti odaklı iyileştirme projelerinden ‘Dönüşüm yolunun sonundaki ışık: Az Arız, Bol Memnuniyet’ isimli projesi Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından her yıl düzenlenen Baykuş Ödülleri’nde ‘Memnun Baykuş’ ödülüne layık görüldü. İletişim ve altyapı alanındaki sorumluluklarının yanı sıra pek çok sektöre, farklı alanlarda sunduğumuz ürün ve hizmetlerle de değer yaratmaya devam ediyoruz. Yüksek hızlı internet ile oyun sektöründe öncü rol üstleniyoruz. Sporda dijitalleşmenin getirdiği yeniliklere öncülük ederek, TFF tarafından düzenlenen ve eSüper Lig’in isim sponsoru ve yayıncısı olduk. Dijital oyun platformumuz Playstore ve oyun severlerin tüm ihtiyaçlarına cevap veren GAMEON markamız ile de oyun sektörünü güçlendiriyoruz. Geleneksel yayıncılık anlayışını değiştiren Tivibu ile yenilikçi ve kullanıcı dostu teknolojik özellikleri, zengin içeriği, yenilenen yüzü ile ayrıcalıklı TV izleme deneyimini daha da ileri taşıyoruz” açıklamasında bulundu.
“MÜŞTERİLERİMİZİN HAYATINA RENK KATIYORUZ”
İstanbul Coffee Festival’de Türk Telekom Prime ile bu yıl da birbirinden özel sanatçıları ICF Türk Telekom Prime sahnesinde dört gün boyunca katılımcılarla buluşturacaklarına dikkat çeken Özden, “İnterneti bol tarifeleri, yüksek hızlı ev interneti ve özel hizmet ayrıcalıklarımızla müşterilerimizin hayatına renk katıyoruz. Müşteriler, sonbahara renk katan etkinliklerinden İstanbul Coffee Festival’de sevilen sanatçıları Prime sahnesinde dinleme ve pek çok özel indirim ve ayrıcalıktan yararlanıyor. Çeşitli sektörlerden çok sayıda marka ile yaptığımız iş birliği ile müşterilerimiz hayatın her alanında özel fırsatlardan yararlanıyor. Hizmet ve çözüm odaklı yaklaşımımız, müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran hizmetlerimizle yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Şirket, İstanbul Coffee Festival’de bu yıl da yüzde 50 indirimli bilet satışı ve özel kapıdan giriş ayrıcalığı sunduğunu duyurdu. Katılımcıları festival alanlarında kurulacak Türk Telekom Prime Lounge alanında sürpriz hediyeler, ikramlar ve ödüllü yarışmalar bekliyor.
araştırma, başarı, türktelekom
SANAYİ HABER AJANSI