Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı’nın (TGA) yürüttüğü çalışmayla Türkiye, ABD başkanlık seçimleri münazaralarında bir tanıtım kampanyasıyla izleyicilerin karşısına çıktı.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) ile yürütülen çalışmayla Türkiye, ABD'de yılın en önemli olayı olarak görülen başkanlık seçimleri münazaralarında bir tanıtım kampanyasıyla izleyicilerin karşısına çıktı.
İstanbul reklamları, ilk başkanlık tartışma programı sırasında yayınlandı. Program öncesi, arası ve sonrası olmak üzere üç farklı zaman diliminde gösterilen reklam spotlarıyla Türkiye'nin güzellikleri ve kültürel zenginlikleri tanıtıldı.
Yıl sonuna kadar devam edecek kampanya dahilinde İstanbul dışında Türkiye'nin diğer önemli turizm destinasyonları da tanıtılacak, dijital platformlarda da gösterimler devam edecek.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ