Yemeksepeti CMO’su Selin Süzer “Bölge Kıdemli Marka Direktörü” rolüne, Büyüme Direktörü Yasemin Bahar ise Yemeksepeti Pazarlama Direktörü olarak atandı.
Yemeksepeti'nde Chief Marketing Officer (CMO) pozisyonunu yürüten Selin Süzer, yeni oluşturulan bölgesel organizasyondan sorumlu Bölge Kıdemli Marka Direktörü olarak atandı.
Süzer, bu yeni rolünde Türkiye de dahil olmak üzere Avrupa ve Asya’daki toplam 18 ülkede Yemeksepeti, foodpanda ve foodora markalarının marka yönetimi, medya, kreatif, araştırma ve kampanya ekiplerine liderlik edecek.
Yemeksepeti'nde gerçekleşen organizasyonel değişiklikler kapsamında, Büyüme Direktörü Yasemin Bahar, Yemeksepeti'nde Pazarlama Direktörü olarak atandı.
Bahar, yeni rolünde büyüme, stratejik planlama, kampanyalar, sadakat programları ve marka işbirliklerinden sorumlu olacak ve Yemeksepeti CEO'su Mert Baki'ye raporlayacak.
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ