Yemeksepeti’nin ‘Gel Al’ hizmeti, pratik ve hızlı bir alternatif olarak ilk yılını tamamladı. Tüm Türkiye genelinde ilgi gören bu hizmet, zamandan tasarruf ve çeşitli indirimler sunuyor.
Belirli şehirlerde başlatılan pilot uygulamanın ardından, 2023 Ocak ayında tüm Türkiye genelinde kullanıma sunulan ‘Gel Al’ hizmeti, geleneksel sipariş alma yöntemlerine kıyasla avantajlar sunuyor. Bu hizmet sayesinde kullanıcılar, Yemeksepeti üzerinden indirimli siparişlerini vererek ve restorana gittiklerinde yemekleri hazır bir şekilde buluyorlar.
Pilot uygulamasına 4 bin restoranla başlanan ‘Gel Al’ hizmeti, 2023 Şubat itibarıyla Yemeksepeti’nde hizmet veren restoranların yüzde 80’ine ulaştı. Halihazırda bu hizmet kapsamındaki aktif restoran sayısı ise 60 bini aşmış durumda. ‘Gel Al’ hizmetinin kullanımı her çeyrekte iki kat artış gösterirken, 2024 için toplam aktif kullanıcı hedefi 1 milyon olarak belirlendi.
GEL AL’A ÖZEL İNDİRİM VE KUPONLAR SUNULDU
Sunduğu pratik kullanımın yanı sıra kullanıcılarına bütçe avantajı da sunan ‘Gel Al’ hizmetinde GELAL20, GELAL30 ve YAZ100 gibi kampanyalar, siparişlerde ekstra indirimler kazanılmasını sağlarken, özellikle sezon boyunca devam eden YAZ100 kampanyası, hafta sonları 300 TL’ye kadar olan siparişlerde 100 TL indirim sundu.
‘Gel Al’ kullanıcıları, Yemeksepeti’nin sunduğu diğer indirimlerin yanı sıra -1 Ye 1 Hediye, Joker, SEPETTE100 gibi- özel indirimlerden de faydalandılar. Örneğin tekil restoranlardan yüzde 20 indirim veren GELAL20 gibi kampanyaların yanı sıra, geçmiş dönemlerde farklı mutfakları da kapsayacak şekilde KAHVE50, PIZZA60, YAZ100 gibi çeşitli kampanyalar düzenlendi. İlk yılı içinde ‘Gel Al’dan verilen her 100 siparişten yaklaşık 70’i çeşitli indirim ve avantajlar içerdi ve bu siparişlerin yüzde 75’i, ortalama yüzde 25 oranında indirim sağladı.
GEL AL’DA EN ÇOK KEBAP VE TÜRK MUTFAĞI TERCİH EDİLDİ
‘Gel Al’ hizmetinde müşterilerin en çok tercih ettiği mutfaklar sırasıyla ‘Kebap & Türk Mutfağı’, ‘Pizza’, ‘Tatlı’ ve ‘Kahve’ oldu. Bu lezzetler, platformda öne çıkan seçenekler arasında yer alıyor. Ardından ‘Döner’, ‘Pide & Lahmacun’ ve ‘Burger’ gibi diğer alternatifler de kullanıcıların ilgisini çekti. ‘Balık ve Deniz Ürünleri’, ‘Pastane & Fırın’, ‘Tavuk’ ve ‘Dünya Mutfağı’ gibi çeşitlilik sunan diğer mutfak türleri de kullanıcıların beğenisini kazandı. 81 il ve KKTC’de aktif olarak sunulan ‘Gel Al’ hizmeti, kullanıcılara ek sipariş kanalı yaratarak ve ekosistem içinde iç rekabet oluşturmadığı belirtildi.
Gel Al, kurumsal, Yemeksepeti
SAVUNMA GAZETESİ