Türk futbolunun gözde isimlerinden Arda Turan’ın hayatını konu alan “Arda Turan: Yüzleşme” belgeseli geçtiğimiz günlerde izleyiciyle buluştu. Belgeselin yayınlanmasının ardından başarılı futbolcunun Madame Tussauds İstanbul’da bulunan balmumu figürüne ilgi yoğun bir şekilde arttı.
Türk futbolunun gözde isimlerinden Arda Turan’ın hayatını konu alan “Arda Turan: Yüzleşme” belgeseli geçtiğimiz günlerde izleyiciyle buluştu. Belgeselin yayınlanmasının ardından başarılı futbolcunun Madame Tussauds İstanbul’da bulunan balmumu figürüne ilgi yoğun bir şekilde arttı.
Şu sıralar belgesiyle adından söz ettiren yeşil sahaların başarılı yıldızlarından Arda Turan 2000 senesinde Galatasaray altyapısına girdikten sonra kariyerinde basamakları hızla tırmanmaya başladı.
2005 yılında Galatasaray A Takımı'na çıkan Turan, Galatasaray’da başarılı bir performans sergileyerek Süper Lig, Türkiye Kupası ve Türkiye Süper Kupa gibi çeşitli başarılar elde etti.
2011 yılında İspanyol kulübü Atlético Madrid’e transfer olan yıldız, 2015’te de Barcelona’da kariyerine devam etti. Kariyerinde başarılı bir dönem geçiren Turan; La Liga, UEFA Avrupa Ligi ve UEFA Süper Kupa gibi önemli başarılarak elde ederek Avrupa’nın en prestijli liglerinde kendini kanıtladı. 2021 yılında profesyonel futbolculuk kariyerini sonlandıran Arda Turan, şu anda Eyüpspor’un teknik direktörlüğünü yapıyor.
Globalde adını duyuran futbolcunun hayatını konu alan “Arda Turan: Yüzleşme” belgeseli geçtiğimiz haftalarda izleyici ile buluştu. Herkesin bildiği hayatının hiç bilinmeyen detaylarını konu alan belgeselin izleyiciyle buluşmasının ardından, ünlü futbolcunun Beyoğlu’nda yer alan Madame Tussauds İstanbul’da bulunan balmumu figürüne ilgi yoğun bir şekilde arttı.
Turan’ın figürü, ziyaretçilerin büyük ilgisini çekti. Meraklı futbolseverler figürün fotoğrafını çekmek için Madame Tussauds’yu ziyaret etmeye başladılar.
Merlin Entertainments Hakkında:
Merlin Entertainments, İngiltere, ABD, Batı Avrupa, Çin ve Asya Pasifik’te bulunan tema parkları, şehir merkezlerindeki cazibe noktaları ve LEGOLAND® Resorts gibi çeşitli markalaşmış eğlence destinasyonlarını içeren portföyüyle dünya çapında bir konumda. Merlin, her ziyaretçiye neşe ve bağ kurmayı teşvik eden deneyimler yaratma misyonuna adanmış durumda ve 23 ülkede 140’tan fazla tesiste yılda 62 milyonun üzerinde misafiri ağırlıyor. Dünya çapında tanınmış eğlence markalarını hayata geçirme konusunda uzman olan Merlin, LEGO® Group, Sony Pictures Entertainment, Peppa Pig, DreamWorks ve Ferrari gibi işbirlikleriyle de misafirleri keyifli gezintilere ve eğlendirici öğrenme deneyimlerine daldıkları destinasyonlar yaratıyor.
Daha fazla bilgi için: www.merlinentertainments.biz
SANAYİ HABER AJANSI
SAVUNMA GAZETESİ